суботу, 20 липня 2013 р.

Хвороба

Здається, я тяжко захворів. Мій діагноз - F63.9. Причина - дуже сильний збудник. Вірус не те що вразив слизову оболонку, викликав висип на шкірі чи свербіння в носі. Він проник  далі - в кров, в кожну клітину тіла, а може і в душу. Я втратив контроль і здається наробив багато дурниць...

Спочатку були незначні симптоми - блиск в очах, серцебиття, безсоння. Я пив багато чаю і слухав джаз. Здавалося, це допомагало. Але то було самонавіювання. Хвороба прогресувала. Зфібрильовані почуття давали про себе знати. Дехто казав, що це дитяча хвороба. Є хвороби, які краще перехворіти в дитинстві. Дорослі їх важко переносять, а лікування потребує багато часу.

Та я був готовий хворіти хоч цілу вічність. Навіть біль приносила задоволення, не кажучи про миттєвості хворобливого сп'яніння...

Але потім збудник зник, а симптоми залишилися. Ні, ну це вже занадто - подумав я. І почав лікування. Вітаміни, ванни, здорова їжа, свіже повітря, цілюща вода. Я надіявся, що оздоровлення прийде. Мусить же коли-небудь з'явиться в організмі імунітет, виробитися антитіла. Та де там... Пішов до лікаря, каже - "хронічна форма".

2 коментарі:

  1. то отак кілька разів за життя перехворієш) коли хворий - зле, звісно, як і кожному хворому) але коли одужуєш - розумієш, що ця хвороба не смертельна) то тільки від нас залежить як її вилікувати і як довго хворіти) коли запустити лікування - вмирають навіть від кашлю. все в твоїх руках!)

    ВідповістиВидалити
  2. не все так просто :)

    F63.9 "найправильніше порівнювати з гарячкою: тяжкість і тривалість і тієї, і іншої нітрохи не залежать від нашої волі."

    Франсуа де Ларошфуко

    ВідповістиВидалити