пʼятницю, 22 листопада 2013 р.

Вирізки зі щоденника

Він слухає рок, а вона - фолк. Вона любить каву, а він - чай. Удвох вони слухають джаз, тому що їм важливо бути разом, але вона п'є каву, а він - чай, тому що їм важливо залишатися собою.

В інтернеті є досьє, яке ми самі про себе створюємо. Але є набагато цікавіші способи пізнати людину, ніж читати її досьє.

Емоції схожі на стихію. Хто приборкає стихію - той отримає все. Хто підкориться - залишиться з нічим.

Щоб побачити брехню не треба бути екстрасенсом. Брехня дуже гламурна, на відміну від неприкрашеної правди.

Добрий вечір, мадемуазель. Маю орден пригостити вас чашкою гарячого лате.

Твоє життя у руках злодія. - У надійних руках?

Кисло-солодкий шматок в руках гурмана. Він колись був гурманом, тепер він - гурме. (і це різні речі)

Вино, витримане у дубовій бочці смакує краще. Щоб вино визріло, потрібен час.

Ображена душа гірше порізаного пальця. Палець можна заклеїти.

Я вию на світло у твоєму вікні, як вовк на повний місяць.
От і зустрілися моя ілюзія з плодом твоєї уяви...

Я тебе розоряю. - Завжди мріяв, щоб мене хтось отак розорював.

Ви схожі, як брат і сестра... (щось в цьому є, і це важливо)

Першим зник у темноті її силует, далі - стих шум її кроків. Залишився тільки присмак на губах... Солодкий і гіркий.

Купив дві пари зимових устілок. 43 і 37 розмір.

Вони все знають краще за нас. Вони завжди готові допомогти. Ах ці мами...

А десь там, у паралельній реальності, двоє закоханих восьминогів вечеряють маленькими печеними дітьми... (про Мазох-кафе)

Любов - це хворобливий стан. Творчість - це теж хворобливий стан. Саме тому так хочеться творити, коли закоханий.

Життя пусте. Його треба наповнювати.

Між нами безконечність. Але кінець світу вже близько... (тож давай просто жити, жити цією миттю, тут і зараз)

Любов - це, коли навіть у слові deserialization бачиш ім'я коханої. ("love is..." по IT-шному)

Ти моя слабкість... Слабкість, яка робить мене сильнішим.

Обманути словами дуже просто, але справи говорять більше, ніж слова.

В любові теж бувають заліки і екзамени. Ми успішно здали сесію в універі, але провалили сесію наших відносин.

Ходу немає. Серце закрите на ремонт.

Немає коментарів:

Дописати коментар