неділю, 2 травня 2010 р.

Концерт Бабкіна

Якісно, різнобарвно, емоційно.

Про Бабкіна я дізнався не так давно. Чув про нього багато хорошого від друзів, знайомих і незнайомих; від них же чув його пісні і вже встиг їх полюбити. Кортіло потрапити на живий концерт, шоб на власні очі почути і на власні вуха побачити. Отож, коли Інтернет зашумів, шо Бабкін приїздить у Львові, я побіг в касу за квиточками, і вже 1 травня о 18 годині я сидів в залі філармонії..

Концерт почався, а мої слова закінчуються, тому шо далі були суцільні емоції.. Такого заряду енергією і позитивом від концерту в мене давно не було! Тут можна було б довго розказувати про голос, про тексти пісень, про якість музики, емоційність, міміку, але все одно не передати того, шо відбувалося в залі... Там треба було бути!

Немає коментарів:

Дописати коментар