понеділок, 30 вересня 2013 р.

Несихронність

Друзі!

Бложок трохи відстає за реальними подіями... Іноді записи з'являються відразу, синхронно з тим, чого вони стосуються в житті. Так би мало бути, але не завжди так виходить. Багато чого залишається недокінченим і лежать роками .

Я часом перечитую старі чернетки, які колись не встиг дописати. І якщо щось там знаходжу цікаве, то публікую (конкретно зараз я маю на увазі пост Перезавантаження, який був написаний два роки назад, але опублікований лише пару днів тому).

Зараз в мене все добре. Вибачте, якщо я когось налякав. Я не хотів :)

Насправді, важко публікувати речі, якщо вони інтимні. Багато з таких речей з'являються тут тільки тоді, коли вже вони перестають бути болючими місцями, коли вже все позаду і з'являється час і здатність все переосмислити.

З'являються тут, тому що якась естетична привабливість в цих речах є... Я сподіваюся :)

Дякую всім хто тут і всім хто співпереживає. Мені дуже важливо, що ви є!

Немає коментарів:

Дописати коментар