понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Квартирник

Напевно, на жоден концерт мені ше не приходило стільки запрошень від різних людей, як на сольний вечір Віктора Пашника, і, мабуть, не дарма. Десь так 4 роки тому на фестивалі Сонячних бардів прозвучала "Відьма" і "Земле моя, вставай",  після чого, ті пісні, разом із піснею "Ой пусти вінок" Олеся Бердника, стали невід'ємною частиною мого репертуару. Тоді їх ше не було ні в глобальній павутині, ані в жодних співаниках, і я був, мабуть, одним з перших, хто почав їх співати у Львові.

І ось, Віктор Пашник приїздить до Львова з сольником. Концерт мав відбутися в кафе Меделін, в центрі міста. Але коли ми туди прийшли, щоб забронювати місця, офіціантка здивовано на нас подивилася, мовляв, про шо це ми... Як вияснилося згодом, бронювання було ні до чого - концерт відмінили. Хоча, в мене було передчуття, шо шось таки буде.

За якийсь час прийшла інформація, шо Пашник таки у Львові, і концерт перейшов у форму квартирника. Після кількох хвилин сидіння в павутині мені вдалося знайти якийсь номер телефону. На тому боці прозвучав приємний дівочий голос і за хвилю, отримавши запрошення, ми з друзями прихопили коробку цукерок, купу позитиву і вирушили.

Перед самим пунктом призначення вияснилося, що це насправді ніякий не квартирник, а день народження незнайомої нам Радійки... Та рішуче налаштована гутірка не розгубилася, до коробки цукерок додалася плящина сливового напою і в’язка бананів, і з усіма цими дарами ми пішли далі.

На порозі нас зустріла господиня дому, вона ж іменинниця Радійка, вона ж володарка голосу, від якого я отримав запрошення, вона ж дівчина Кінґстона з Декодеду :).

Поки бандурист налаштовував інструменти ми випили чайку на кухні і перезнайомилися. Зібралося нас з десяток цікавого позитивного люду. Після чаювання почалася основна частина квартирника. Віктор грав на бандурі і на гітарі Такамайн, співав старі і нові пісні, розказував про свої подорожі, ділився думками...

Сиділи, співали, спілкувалися, філософствували. Було дуже затишно і приємно, тепла атмосфера...

Ну і, на кінець, фрагментик позитиву:




Немає коментарів:

Дописати коментар